Vaikuttava kokemus – uudistamme asiakaskokemuksen konsultoinnin!
Kokemusmuotoilu – näin muotoilemme menestyksesi
Kokemusmuotoilun konsultointipalvelumme on erikoistunut auttamaan yrityksiä, yhteisöjä ja kaupunkeja kehittämään liiketoimintaa ja asiakaskokemustaan kehittämämme Swecon kokemusmuotoilun avulla. Kokemusmuotoilun konsultointipalvelumme on suunnattu kaikille niille tahoille, jotka haluavat varmistaa, että heidän asiakkaansa ovat tyytyväisiä ja sitoutuneita. Kokemusmuotoilun avulla luomme ainutlaatuisia ja miellyttäviä asiakaskokemuksia, jotka erottavat yrityksesi kilpailijoista. Kokemusmuotoilu auttaa kehittämään palveluitasi asiakaslähtöisesti. Tavoitteenamme on tehdä palveluistasi helppokäyttöisempiä, tehokkaampia ja asiakkaille miellyttäviä. Yhdistämme suunnittelun ja kokemusmuotoilun optimaalisesti ja tasapainoisesti, jolloin syntyy vaikuttava kokemus: kokemus tuottaa taloudellista ja toiminnallista tulosta, joka jättää tunnejäljen.
Kokemusmuotoilu
Kokemusmuotoilu
Kokemusmuotoilu on niiden ympäristöjen muotoilua, joissa kokemus tapahtuu. Kyseessä ovat ne hetket, joissa kokija kohtaa ympäröivän todellisuuden. Ne ovat tapahtumia, joissa asiakas on vuorovaikutuksessa esimerkiksi palveluiden, tuotteiden, rakenteiden, asenteiden ja arvojen kanssa aistiensa ja odotustensa kautta.
Tavoitteenamme on muotoilla kokemusten kokonaisuus. Otamme huomioon kokemuksen elementit kokonaisvaltaisesti, kaikista eri kulmista. Tarjoamme palvelumuotoilua, konseptimuotoilua ja yritysmuotoilua siinä missä muotoilemme alueet ja rakennukset, käyttöliittymät ja rakenteet. Ymmärrämme, miten nämä toimivat ja tuottavat lisäarvoa yhdessä. Tuloksena syntyy vetovoimaisempaa, vakuuttavampaa ja kaupallisempaa liiketoimintaa.
Kokemusmuotoilun konsultointipalvelumme sisältävät
- Konseptoinnin
- Strategiat
- Kaupallistamisen
- Palvelumuotoilun
- Tulevaistamisen
- Aluekehittämisen
- Asiakaskokemuksen
Rakennettu ympäristö voi olla kaunista myös asiakaskokemuksen näkökulmasta. Kun yhdistämme taidokkaan insinöörisuunnittelun ja ihmiskeskeisen kokemusmuotoilun, vahvistuvat myös liiketoiminnan vetovoima ja vaikuttavuus.
Laadukas asiakaskokemus on avain menestyksekkäämpään liiketoimintaan
Huolellisesti muotoilu asiakaskokemus on vaikuttava ja vetovoimainen. Meillä on näyttöä onnistuneista kokemuksista. Muotoilemme strategiat ja konseptit, selvitämme vaihtoehtoiset tulevaisuudet ja teemme niistä mielenkiintoisia. Kohderyhmänä voivat olla esimerkiksi halli- ja areenahankkeet, kauppakeskukset tai muut julkiset tilat kaupungeissa ja asutuskeskuksissa tai syrjemmällä sijaitsevat matkailu- ja elämyskeskukset sekä luontokohteet, retkeilyalueet ja kansallispuistot.
Uudistamme asiakaskokemuksen konsultoinnin, jotta asiakkaasi kokisivat enemmän. Ole yhteydessä ja kerro, miten voimme auttaa kehittämään asiakaskokemustasi!
Janne Posio
Tiimipäällikkö