Vaikuttava kokemus webinaari 16.11.

Uudistamme asiakaskokemuksen konsultoinnin

Mitä on kokemusmuotoilu? Katso alta 16.11. pidetyn webinaarin tallenne.

Kokemusmuotoilu on niiden ympäristöjen muotoilua, joissa kokemus tapahtuu. Kyseessä ovat ne hetket, joissa kokija kohtaa ympäröivän todellisuuden. Ne ovat tapahtumia, joissa asiakas on vuorovaikutuksessa esimerkiksi palveluiden, tuotteiden, rakenteiden, asenteiden ja arvojen kanssa aistiensa ja odotustensa kautta.

Tavoitteenamme on muotoilla kokemusten kokonaisuus. Otamme huomioon kokemuksen elementit kokonaisvaltaisesti, kaikista eri kulmista. Tarjoamme palvelumuotoilua, konseptimuotoilua ja yritysmuotoilua siinä missä muotoilemme alueet ja rakennukset, käyttöliittymät ja rakenteet. Ymmärrämme, miten nämä toimivat ja tuottavat lisäarvoa yhdessä. Tuloksena syntyy vetovoimaisempaa, vakuuttavampaa ja kaupallisempaa liiketoimintaa.

 
https://www.youtube.com/watch?v=ACbHM_OOFaU
 

Puhumassa

Petteri Tuominen

Petteri on asiakaskokemuksen ja kaupallisuuden suunnannäyttäjä. Hän on ollut luomassa, avaamassa ja johtamassa lukuisia hospitality-konsepteja Suomessa ja kansainvälisesti. Lisäksi hän on tehnyt strategioita ja konsepteja toimialariippumattomasti kymmenille suomalaisille yrityksille. Nykyään hän auttaa asiakkaita Swecon Senior Advisorina kokemusmuotoilu-tiimissä parempien asiakas- ja asukaskokemusten muotoilussa kokemusmuotoilun keinoin.

Pekka Vihma

Pekka on todella kokenut kokemuspalveluiden tuottaja sekä kehittäjä. Pitkä ura hospitalityn kärkiyritysten johdossa on avannut ovet monialaiseen strategiseen konsultointiin ja hallitusammattilaisuuteen. Pekka on verkostoitumisen moniosaaja, joka kykenee yhdistämään eri toimijat luontevasti sekä saamaan tuloksia aikaan. Tunneäly ohjaa kokemuspolun kehittämisissä kohti poikkeuksellisia kohtaamisia.